torsdag 23. september 2010

johncons-KRITIKK anmeldt for andre gang

Da har det altså skjedd igjen. Ribsskog har anmeldt oss igjen, bare tre dager etter at han sendte den første anmeldelsen. Forrige gang anmeldte han oss feilaktig for å ha krenket copyrighten hans, noe vi slettes ikke hadde gjort. Han sendte også en klage om dette til Google, men de konkluderte selvfølgelig med at vi ikke hadde begått noen regelbrudd. Men hva er det Ribsskog har anmeldt oss for denne gangen? La oss gå gjennom anmeldelsen og se.

"jeg tenker på den bloggen, som er satt opp, bare for å kritisere meg.

Som heter johncons-kritikk.blogspot.com.

Det må da være noen religiøse fanatikere, av noe slag, mistenker jeg."


Ja vel, og hvorfor må det være noen religiøse fanatikere? Jeg vet ikke med dere, men jeg har ihvertfall ikke sett noe religiøst innhold på denne bloggen. Dette er altså bare nok en konspirasjonsteori han har tatt ut av intet.

"Hvem vil dedikere en hel blogg til å kritisere en person?"

Jo, det skal jeg fortelle deg. Vi som driver johncons-KRITIKK vil det, fordi vi synes det meste du foretar deg fortjener kritikk. Vi er faktisk ganske snille som bare kritiserer deg og ikke går til politiet, siden mye av det du publiserer på bloggen din er ulovlig.

"Dette har jeg ikke sett før.

Kanskje Salmon Rushdie har en sånn hat-blogg?

Er det Mullah Krekar som har den bloggen eller?"


Ja, kanskje det er Mullah Krekar som sitter her akkurat nå og skriver disse ord? Salmon Rushdie er vel litt mindre sannsynlig, da han muligens ikke behersker norsk, men vi vil ihvertfall ikke avkrefte noe. Jeg forstår riktignok ikke hvor du får det fra at dette er en hat-blogg, for det står klart og tydelig øverst på bloggen at det ikke er det. Vi hater deg ikke, men vi misliker mye av det du poster på bloggen din. Det er ikke det samme.

"Dette må da være snakk om terrorisme, mener jeg.

Hvorfor sendes ikke disse haterne til Guantanamo, lurer jeg."


Her får du litt kritikk på internett fordi du driver en svært kontroversiell blogg, også mener du det er terrorisme? Da kan jeg opplyse deg om at du er en nokså hardbarka terrorist selv, siden det du driver med på din blogg er langt verre enn den såpass uskyldige kritikken vi gir deg her. Hvis du virkelig mener det er terrorisme, hva vil du da kalle virkelig terrorisme? For eksempel om folk hadde begynt å sende deg trusselbrev, eller utsatt deg for vold og hærverk? Nå er dette ganske milde former for terrorisme, men hva hadde du kalt det? Og hvem er disse haterne du snakker om som du mener skal til Guantanamo? Jeg har ihvertfall ikke sett noen her i hovedkvarteret til johncons-KRITIKK.

~ Kritisøren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar