mandag 11. oktober 2010

Men johncons-KRITIKK var ikke død...

johncons-KRITIKK søker skribenter!

I skrivende stund har Kritisøren nettopp kommet hjem fra en velfjortjent høstferie i varmere strøk, og det er dette som er grunnen til at det ikke har skjedd noe her de siste to ukene. Hvis dere trodde jeg hadde gått lei allerede tok dere altså skammelig feil. Ribsskog har vært temmelig aktiv i disse to ukene, og det er mye vi er nødt til å ta opp. Dessverre har ikke jeg tid til alt dette selv, så jeg hadde satt pris på om flere hadde hatt interesse av å skrive for johncons-KRITIKK.

Hvis du ønsker å skrive for johncons-KRITIKK kan du skrive i kommentarfeltet her. Reglene som må følges er de som står nevnt i introduksjonsinnlegget, og jeg sitter pris på om blogginnleggene er formulert nokså likt mine, med kursiv tekst i hermetegn når man siterer Ribsskog. Ribsskog må også refereres til som Ribsskog, og ikke med fornavn eller kallenavn.

~ Kritisøren

1 kommentar: